Försök.. Försökte..

Idag så skulle vi ta kort på Doris som vi skulle skicka till Anneli, lite uppställda bilder för att man ska kunna se lite på hur hon utvecklats å så.. Det var inte lätt kan jag säga!! Och de bilder som blev någorlunda hade hon svansen mellan benen och såg ut som en kamel..

Pelle sprang och vifta med en näve godis, Bibbi studsa upp och ner, jag låg på rygg och försökte hinna med medans Doris fattade nada.. Nada pastrada..

Så jag har inte hunnit kolla igenom bilderna eller ens skickat dem, så det blir mitt projekt imorgon förmiddag.

Doris ligger på kontoret under min stol och sover, snarkar, drömmer och fiser.. Bibbi har hundvakt och är hos Madde och busar, tydligen skulle en annan tik komma dit så då har hon en lek kompis :)

Idag gick vi ner med tjejerna till byn när jag skulle till jobbet, Doris tvärvägra så hon åkte ner i Pelles väska och han kände sig lagom gay när han strosa ner med den på byn..

Jag sa till honom att man inte ser så gay ut med en bullterrier men hans svar var: "Det är väll ingen som ser att det är en bullterrier när bara huvuudet sticker fram".  Hehe!

Han gick mot Werséns från icahuset och vi knatade på till kontoret men Doris vägrade fortfarande att gå så jag fick bära hennes tunga 7 kilo hela vägen till wm-huset. Det är iof inte så långt, men långt nog för att vara tungt!



Kan ni tänka er att Doris sov till 11:00 idag utan att ha kissat eller bajsat inne en enda gång under natten?!

Det börjar vankas fason i stugan!! :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nyårsstöket rullar på, men ett ton med saker att packa! ;o) Vad ska ni göra över nyår?



Självklart tollerar vi inte hans svansjagande, vi avleder med annat eller säger ifrån jämt men han är en jäkel på att försöka igen, och igen, och igen!! :-P Envis var ordet!

2009-12-30 @ 19:50:06
URL: http://madaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0