Hyffsad bra start på dagen

Nu tror jag att jag börjar se en terrorist i Doris! Hon är bara för ung för att den ska ha grott klart i hennes kropp! Det kliar så mycket i tänderna att allt ska tuggas på. Vi har tagit en gammal strumpa och lagt i en annan strumpa för att hon ska ha nå mjukt att tugga på. Lite dragkamp blir det mellan henne och Bibbi också. Hon har snott mina soreil kängor och även vänt upp och ner på en rullande puff för att bita av hjulen.. Tänk bara om man skulle lämna henne själv för en stund! Hur det skulle se ut här hemma!
Inatt var det färre kisspauser än förra natten. Lena (Pelles mamma) som är på besök gick upp ca 04:20 kanske å rastade henne. Sen gick jag själv upp vid halv 9. Så det är bra!
Tyvärr så hann en olycka ske efter ett bulleryck, hon sprang in i bibbis bur och la en kabel.. TUR! att den var fast och inte lös hehe..

Om jag skulle vilja ge ett dagens tips så är det nog att ersätt allt tuggande/naffsande med en annan aktivitet. Om det går.. Idag ska vi försöka lära oss sitt, och även ta julkort! Det är planen, vi får se hur det kommer att gå.. Snön är inte så rolig längre tycker Doris.

Igår kväll så beställde vi Orijens valpfoder och även en massa tugg-leksaker och även en baota kong till Bibbi så får Doris ta över hennes. Jag haar en känsla av att Doris inte kommer bli lika stor som Bibbi när hon växt till sig.

Nu, mer bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0