Önskelistan:

Nu när julklapparna är öppnade och nyår snart är här kan man ju inte göra annat än längta tills nästa presentöppning.. Tjejerna är ju höstbarn så förhoppningsvis är det alla hjärtansdag presenter som kommer näst.. Detta är någr autav de saker de önskar sig :)

Idag ska förresten tjejerna följa med till jobbet mitt och jobba.. Vi får se hur det går när båda är med, det brukar låta ganska mycket när båda är igång och bröttas! Jag ska köpa lunchlåda iaf så jag slipper gå till hotellet och lämna dem ensamma på kontoret. Just nu ligger de slaktade i soffan, jag och Pelle gjorde ett försök tidigare att ge honom följe till jjobbet.. Men tjejerna gick 25 meter och sen tvärvände pga kylan. Trist! hade velat ge dem båda en riktig promenad för en gångs skull men -15 och stormvindar är nog inte så kul för voffar även om de har tjock jackan på..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0