Slut på ännu en dag..

Nu så är denna dag slut, hoppas jag. Det har gått bättre mot kvällen med att inte kissa inne å så. Men tidigare var Doris så uppspelt att hon kissa lite här och var i farten. Det var liksom inga riktiga pölar utan mini pölar många gånger. Sist vi var ut så pep hon till innan, bajsnödig var namnet! Jag sprang ut i t-shirt och släppte lillan i snön, hon sprang till dörren, så jag tog upp henne och sprang ännu längre bort.. Självklart sprang hon tillbaka till dörren men satte sig där för att bajsa, jag hann precis i tid lägga under en spade! Så jag kunde kasta iväg bajset direkt efter..

Nu under kvällen var dessutom Teka här, som är Bibbis kompis (en bernersenner). Doris var inte det minsta rädd utan kuta direkt fram för att leta efter tuttar.. Hon hittade inga men börja attackera resten av henne. Teka gömde sig hos matte Tina och Doris fick äta kvällsmat, så blev det lite lugnare, (men inte lugnt) nej nej.  :)

Doris har förövrigt lärt sig SITT idag, jag är sjukt stolt över fisan! Hoppas på att kunna lära henne en massa mer när Bibbi inte är med, lite klurigt när hon håller på med massa trix samtidigt som Doris försöker fokusera..

Imorgon kanske det blir jobb igen, då får vi se hur lillan sköter sig på kontoret! Om inte Pelle jobbar förmiddag vill säga, då blir de hemma. Dessutom så ska vi åka och kolla på en ny lägenhet..

Håll tummarna för en mysig lya till voffsarna!

- PAX att sova på soffan inatt!



Kommentarer
Postat av: Mallan

Duktiga Doris som säger till innan det händer en olycka!



Grannarna lär tycka man är väldigt attraherande som springer ut och in och är klädd i bland annat nattlinne och storstövlan! :-D

2009-12-16 @ 07:26:45
URL: http://madaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0