Snart åker vi till Gävle!

Igår blev det aldrig -35, det blev lite lindrigare väder, -20 och sen upp till -10. Vilket man inte alls tyckte var kallt efter att ha smakat på kallare! (var dock -33 på vissa ställen i åre)
Tjejerna var hemma under förmiddagen med mig, vi gjorde några toabeök ute och bakade hundgodis i ugnen av blodpudding, mycket populärt var det och vi lekte sök och tränade Doris mer på sitt och ligg. Hon har faktiskt varit ganska lättlärd måste jag säga, men jag ska inte ta ut något i förskott än, Det kan ju hända att det slår baklänges och man har en hund sen som vägrar göra som man säger i framtiden, då kan jag ju inte ha sagt att honär lättlärd heller hehe.. :)

Idag ska det städas här hemma och vi får se om Doris ä lika modig då med dammsugaren. Sen måste jag även tillägga att Doris var supermega duktig inatt! Hon sov med Bibbi i Bibbis bur och kissa inte inne eller bajsa för den delen under hela natten! Sista prommisen uta var vid halv 12 och hon höll sig till 08:40 när Pelle klev upp och skulle kissa. Duktigt va? Jag blir så stolt!

Trevlig helg våra nära & kära!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0