Kära läsare.

Ni får ursäkta.. Men vi är utan internet i en månad. Att bloggandet blir lidande är ett faktum. Men tro inte att jag glömt bort er, jag ska spara och bunkra upp så kommer jag bomba er med inlägg sen!
Uppdatering är iaf att det är 100% klart att jag ska plugga till hundinstruktör.
Kursen startar i höst och håller på till juni..

Doris är anmäld till utställningen i Skellefteå den 24april. Håll tummarna! Jag håller kopplet!
Axel kommer tävla emot henne! Så vi får se hur det går.. Fast det är ju roligt om någon utav oss vinner, vi är ju ett team!

Och ja.. Våra små påskkärringar kommer få påskägg i år igen!

TREVLIG HELG!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ha en riktigt bra påsk nu och pussa tjejerna från oss! :) Såklart vi är ett team, skulle vara så roligt om någon av oss vann och göra "reklam" för Bulliebompa-valparna! ;o)

2010-04-02 @ 10:06:03
Postat av: mamma/mormor Henny

OJOJ vad vi kommer att sakna era roliga påhitt i en hel månad!!!!! Kram å lycka till på utställningen!!!

2010-04-05 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0