Nytt inlägg!

Hoho i stugorna!

Nu sitter jag hemma hos Lovisa och ser på när Doris försöker brotta ner Tikka.. Bibbi försöker om och om igen komma upp i soffan och mysa, men det får hon inte. Och här sitter vi och surfar lite..
Skönt med ledigt! Fast tyvärr har vi inte haft så mycket roligt idag. Jag och Pelle har packat och städat lite.. Snart är det ju dags för flytt!
Tjejerna hälsar att dom mår bra! Bibbi löper och är lite låg, Doris kör all in på allt hon gör och har tyvärr förstört lite för många par skor den här veckan. Jag är inte glad! Funderade seriöst på att skaffa en ny dörrmatta!!! (passa dig Dorken).. Men hon är ju så förbaskat söt så man glömmer ganska snabbt varför man var sur. Har inte lyckats tagit henne på bar gärning än så det är vårt att säga ifrån, men hytta med en stövel har jag gjort å då kände hon sig superskyldig och kröp längs golvet med öronen slickade längs huvudet.. Lillskrutt..
Kram till er alla från oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0