Fnatt

Här sitter man efter arbetsdagen i soffan och väntar på att Pelle ska komma hem med mat. Tjejerna gör bakåt volter och flippar i sina bulleryck, och jag försöker hålla mig så nära armstödet som möjligt för att inte hamna med i farten.. Jädrar vilka ryck! fram och tillbaka, upp och ner, fram och tillbaka.. båda samtidigt!
På vägen hem träffade jag på en kille som också har miniatyr bullterrier. Och en nystartad kennel http://www.tinybulls.com
Det är så kul när man stöter på folk som har bulle, det känns som att det inte riktigt är på samma vis om man möts och pratar tax liksom. Men vad vet jag..
Idag har vi varit på skogspromenad och bråkat med nedfällda träd i skogen och grävt gropar.
Hoppas på mildare grader imorn så vi kan vara ute längre och busa!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hejsan Anna,



Vilken najs blogg å vilka fina tjejer jag fick bilder på igårkväll!

Doris är en riktig godbit. Joel var redo att hundnappa henne på studs.

Pussa mularna från oss på Tinybulls!



Tjingeling

/Astrid

2010-02-04 @ 18:47:30
URL: http://www.tinybulls.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0