Måndag, kalla vanliga måndag..

Idag har det väll inte hänt något särskillt i våra flickors liv. Det har bara varit jätte kallt..
De verkar dessutom ganska lamslagna från deras playdate igår med Jack & Anna. Först på dagen var de en sväng hos en kollega till mig och busade med hennes lilla "golvmopp" Tila. Och under kvällen blev de lånade utav söta Anna så de fick springa på Draklanda och sen ut till Björnen och busa med Jack. De var så trötta under morgonen idag så jag fick tvinga ut dem på morgonprommis. (Bibbi vägrade faktiskt) och Doris sprang fort fort med spända skinkor, satte sig och kissa och fort fort till dörren igen. -27 grader var det när vi gick upp.
Sen sov de i flera timmar till, jag tror nog allt att de har lite träningsverk! :)
Imorgon ska jag försöka hinna ta kort på Doris mun, så får ni se hur många tänder hon har kvar! Sjukt söta små pluttar som med lika stora mellanrum som de är i sig själva. Fina Doris, hon är så stor nu.
Jag funderar varje dag på om hon blir lika stor som Bibbi, men det tvekar jag på.
Hon kommer nog hamna på 35-39cm. Men det vet man ju aldrig..  (jätte svårt att mäta med ett fladdrigt måttband hemma ska ni veta!)
Tjejerna ska hem till Gävle i helgen med Pelle! Han ska lämna in bilen på service och sen på 30års skiva hos bästisen Tomas. Tror tjejerna blir varmt uppskattade hos Ulla & Folke!
Kramar från norr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0