O-N-S-D-A-G

Idag ska tjejerna jobba med mig. Det innebär ligga å gotta å slöa sig på kontoret..
Jag har aldrig riktigt förstått citatet "Vilket hundliv" som bullterrier ägare..
Livet är som en dans på rosor! promenad, bus, mys, mys mat, mys, sova, leka, mat, mys, mat, mys, gnaga ben, mys, sova, promenad, mys.. ah ni vet resten. Jag vet vad jag ska bli i mitt nästa liv iaf!
Tror ni tjejerna blir gla´av att komma hem en sväng i helgen? det tror jag alldeles säkert! synd att inte jag kan följa med bara..

Kommentarer
Postat av: Mallan

Du glömde bullerycka! Mat, sova, mys, mys, mys, mat, sova, leka, mys, mys, bullerycka, mys, sova, bullerycka!!

2010-02-03 @ 14:49:05
URL: http://madaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0