Lite bilder..

Igår så var jag med att fota vinter spelen för kanal 5. Bilderna skall upp på Åre Hillcarts hemsida. Efter lång tid stillastående i kylan gick jag och Lovisa med Tikka till Grädda för att värma oss med varm choklad och te.
Tjejerna var hemma med Pelle och mös, stackarn har dragit på sig en förkylning och vad jag har hört så är bullemys den bästa medicinen ;)
För en liten stund sen så var jag med tjejerna ut i skogen och busade med Jack. Bibbi och Jack skalade en lång gren (nästan träd till storleken) och Doris sprang runt och kolla på och högg i minikvistarna som trilla av.
Mitt internet vill inte att jag laddar upp bilder, men lyckades till sist få upp en bild i alla fall.
Mer kommer så fort datan vill!
Tikka utanför Grädda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0