Ruskväder..

Man kan ju inte göra annat än längta efter soligare dagar när det är sånt väder som det är.. Plusgrader och slask..
Nä då smakar en solruta på golvet bättre.
Idag har både jag och Pelle varit ledig under förmiddagen. Pelle var fortfarande lite slö från sin släng magsjuka och jag som gått upp 7 varje morgon i en vecka vakna som en blixt när klockan var 09:09 och trodde klockan var över 13.. Så fel jag hade! Vi mös under täcket med tjejerna i soffan, åt frukost och kollade på "The Ugly Truth". Romantisk komedi. Lite för tjejig film men vi fick oss några skratt. Tänk om varje morgon kunde vara som denna?
Bibbi fick följa med mig till jobbet 17-21 och Doris fick hålla grabbarna sällskap hemma med xboxet. Inte så pjåkigt men Bibbi hade nog roligare när hon fick ligga å smaska på märgben och buffa på konstiga turister utanför. På hemvägen kastade vi lite boll vid Åreskola. Hur kul om helst tyckte Bibbi!
Vi hoppas på sol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0