Som ni har väntat..

På detta inlägg som alltid ska ta sån tid!!!
Och jag blir tokig på mig själv som inte uppdaterar! Jag ska bli bättre..
Det lovar jag!
Det senaste är att vi har varit hem till Gävle en sväng.. Tjejerna följde med och vi har även hälsat på hos bulliebompa å deras söta små krabater!
Doris löper och har blivit en riktig tonåring, TROTS är hennes förnamn numera!
Bibbi är slö, långsam och vill inte gå ut. Kan ha att göra med att det regnat i Åre varje dag i två veckor..
Hon hatar dåligt väder kan jag säga, och lyckas man få ut henne så är det snabbt snabbt tillbaka som gäller!
Det ska komma lite bilder när jag förstår hur jag kan lägga upp dem direkt på bloggen utan att gå via andra sidor.
Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0